4.8
gebaseerd op 23 reviews

Het was zo’n goede ervaring en mijn nagels zijn nog nooit zo mooi geweest

Evy - 5 dagen geleden
Anita - 6 dagen geleden
Belinda - 18 dagen geleden

Mijn gellak zit er heel strak en netjes op. Dankjewel Super tevreden met mijn nagels! Ik ga straks voor het verwijderen van de gellak terug want ik wil mijn nagels zoveel mogelijk gezond houden

Maya - ongeveer een maand geleden
Wendy - 2 maanden geleden

Lieve meid doet goed haar werk ik kom zeker terug!

Zoë - 3 maanden geleden
Cansu - 8 maanden geleden

Ik ben erg tevreden over de behandeling! Pheem was professioneel en vriendelijk. Ik heb een gellak pedicure laten doen en ben supertevreden! De nagels zien er prachtig uit en de behandeling was ontspannend en hygiënisch uitgevoerd. Zeker een aanrader als je mooie, verzorgde voeten wilt!

mariama - 8 maanden geleden

Helemaal blij met mijn nagels!!

Anna - 9 maanden geleden

Ik heb voor het eerst biab laten plaatsen en was zeer tevreden. Er was een leuke ongedwongen sfeer. Kom zeker terug!

Krystle - 9 maanden geleden