Het was zo’n goede ervaring en mijn nagels zijn nog nooit zo mooi geweest
Mijn gellak zit er heel strak en netjes op. Dankjewel Super tevreden met mijn nagels! Ik ga straks voor het verwijderen van de gellak terug want ik wil mijn nagels zoveel mogelijk gezond houden
Lieve meid doet goed haar werk ik kom zeker terug!
Ik ben erg tevreden over de behandeling! Pheem was professioneel en vriendelijk. Ik heb een gellak pedicure laten doen en ben supertevreden! De nagels zien er prachtig uit en de behandeling was ontspannend en hygiënisch uitgevoerd. Zeker een aanrader als je mooie, verzorgde voeten wilt!
Helemaal blij met mijn nagels!!
Ik heb voor het eerst biab laten plaatsen en was zeer tevreden. Er was een leuke ongedwongen sfeer. Kom zeker terug!