Helemaal top!
Anna
-
9 maanden geleden
Weer super!
Anna
-
10 maanden geleden
I got my Biab nails. I am very happy with the price and the service. I would definitely recommend it
Nuria
-
11 maanden geleden
Helemaal top! Ben enorm blij met mijn nagels, Phee werkt super netjes en hygiënisch.
Anna
-
11 maanden geleden
Hetty
-
11 maanden geleden
Phee is silent but lovely. She did a really good job!
Romane
-
11 maanden geleden
Corrie
-
ongeveer een jaar geleden
Denitsa
-
ongeveer een jaar geleden
Judith
-
ongeveer een jaar geleden
Ontzettend blij met mijn gelakte teennagels: aanrader! ☀️👌
anne
-
ongeveer een jaar geleden