4.8
gebaseerd op 23 reviews

Helemaal top!

Anna - 9 maanden geleden

Weer super!

Anna - 10 maanden geleden

I got my Biab nails. I am very happy with the price and the service. I would definitely recommend it

Nuria - 11 maanden geleden

Helemaal top! Ben enorm blij met mijn nagels, Phee werkt super netjes en hygiënisch.

Anna - 11 maanden geleden
Hetty - 11 maanden geleden

Phee is silent but lovely. She did a really good job!

Romane - 11 maanden geleden
Corrie - ongeveer een jaar geleden
Denitsa - ongeveer een jaar geleden
Judith - ongeveer een jaar geleden

Ontzettend blij met mijn gelakte teennagels: aanrader! ☀️👌

anne - ongeveer een jaar geleden